Bronnen
Graag verwijzen we naar de volgende bronnen voor meer informatie:
- Onderzoeksrapport Bridging the gap
- Studiedag Bridging the gap
- Van etnomarketeer naar diversiteitspionier
- Studio Sesam
- Etnocommunicatie. Communiceren met een multicultureel publiek. Auteur: Ingrid Tiggelovend -Studio Sesam, 2005, 64 pg.
- Woorden en beelden k(l)eurig kiezen. Communiceren met een cultureel divers publiek. Auteur: Ingrid Tiggelovend, 2011. Uitg.: Verbal Vision vzw en Wablieft, 64 pg.
Bedankt aan alle mensen die ons onderzoeksrapport en deze tool mogelijk gemaakt hebben:
- Angelo De Bruyne - Abitz, ontwikkelaar van deze website.
- Hatim El Sghiar, Samira El Morabit, Karim Cherroud, Jill Everaert, Cherline Demaeght, Joyce Koeman, Rieke Jacobs,Eric Goubin, Melanie De Vocht en Ingrid Tiggelovend vormden de begeleidingscommissie.
- Sander de ridder (UGent), Gunilla De Graef (KdG hogeschool), Frank Van Swalm (Kind & Gezin), Alona Lyubayeva (dienst Diversiteit Vlaamse overheid), Milan Rutten (stad Antwerpen), Geertje De Ceuleneer (VRT), Veerle Waterschoot (De Lijn) en René Romer (TransCity) waren bereid om ons te woord te staan tijdens een diepte-interview.
- Dit verkennend praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek (PWO) is uitgevoerd in opdracht van de Arteveldehogeschool en met PWO-middelen van de Vlaamse Overheid.